Alles wat je moet weten over bestellen bij Vanhie.
Bovenaan onze website vindt u onze verschillende productcategorieën. Zo komt u makkelijk en snel bij de juiste producten terecht. U kunt ook gebruik maken van onze zoekfunctie - het vakje bovenaan in het midden met ‘Doorzoek de hele winkel’ - aangeduid met een vergrootglas. Hier tikt u uw zoekopdracht - een merk, trefwoord, productnaam - in het grijze vlak en u krijgt de resultaten in een lijst. Klik op het product van uw keuze en u komt onmiddellijk terecht op de juiste pagina. Als u eenmaal uw keuze gemaakt heeft, klikt u gewoon bij het product de knop 'In winkelwagen' aan. Uw aankoop wordt dan automatisch toegevoegd aan uw winkelwagen. Als u meer stuks van één artikel wenst, dan kan u dat aanduiden in het vak 'Aantal'. Daarna hebt u de keuze. Ofwel gaat u verder met winkelen, ofwel rekent u af. Als u beslist verder te shoppen dan kan u opnieuw zonder probleem onze webshop verkennen. De door u gekozen artikelen blijven in uw winkelwagen zitten. U kan ze altijd raadplegen rechtsboven op uw scherm. Daar krijgt u ook de totaalprijs van uw aankopen te zien. U kan te allen tijde aankopen in uw winkelmand wijzigen, toevoegen of verwijderen. Als uw bestelling eenmaal volledig is, drukt u op de knop 'Ga door naar afrekenen'.
Daarna komt u op onze pagina 'Afrekenen'. Hier vult u al uw gegevens in en het leveringsadres. Hier kunt u zich ook registreren of inloggen als u al geregistreerd bent bij vanhie.be Op deze pagina duidt u ook de eventuele kortingsbonnen aan die u ontvangen heeft en de door u gekozen betaalmethode. Rechts vindt u het overzicht van uw volledige bestelling. Het moment om nog eens een laatste keer alles goed na te kijken. Ook in deze fase van het bestelproces kunt u nog steeds uw bestelling wijzigen of zelfs annuleren. U kunt ook terug naar de webshop als u nog iets wil toevoegen. Als u alles correct heeft ingevuld en u hebt alles nagelezen, drukt u op de knop "Plaats uw bestelling". Dan komt u op de betaalpagina. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode krijgt u instructies om uw bestelling af te ronden en te betalen.
Wij leveren gratis in heel België en Nederland. Hebt u hulp nodig bij het bestellen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Is mijn bestelde product altijd op voorraad?
De informatie over onze producten op onze webshop worden elke dag geüpdatet. Alle getoonde prijzen en de beschikbaarheid ervan zijn dus correct. De voorraadstatus vindt u naast elk product.
Wat betekent de informatie over voorraad vermeld bij elk product?
Naast elk product vindt u een symbool dat meer informatie geeft over de levertermijn van elk product.
Op voorraad: Het product is op voorraad en onmiddellijk beschikbaar en leverbaar.
Niet op voorraad: Wanneer een product niet op voorraad is, wordt de levertermijn van het product vermeld. Bijvoorbeeld: 5 werkdagen.
Moet ik ingelogd zijn om te kunnen bestellen?
Nee. U heeft geen account nodig om een aankoop te doen. Wenst u zich toch te registeren bij vanhie.be? Dan vult u gewoon uw gegevens in en kiest een wachtwoord. U kan de gegevens van uw account op elk ogenblik wijzigen.
Worden mijn aankopen altijd naar het factuuradres gestuurd?
Nee, het factuuradres en het leveringsadres mogen verschillen. U hebt de keuze. Of u laat uw bestelling op het factuuradres leveren of u kan ervoor kiezen een ander adres op te geven voor de levering als u dat makkelijker uitkomt.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Van zodra uw bestelling is afgerond, ontvangt u van Vanhie een bevestigingsmail met uw order. In deze mail krijgt u een overzicht van alle informatie aangaande uw aankoop. Geen e-mail ontvangen? Kijk dan snel even in uw spam-folder op uw computer. U kan ook altijd contact opnemen met onze klantendienst.
De volgende gegevens vindt u in uw bevestigingsmail terug:
- Online ordernummer
- Betaalmethode en status van uw betaling
- Alle artikelen die u besteld heeft en het totaalbedrag
- Een link naar uw account
- Jouw contactgegevens
Hoe weet ik dat betaald heb?
Wanneer wij uw betaling ontvangen, krijgt u van ons een betaalbevestiging in uw mailbox.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Als uw bestelling nog niet is verzonden, kan uw bestelling nog aangepast worden. Gewoon even bellen of een mail sturen. Voor alle wijzigingen (adresgegevens, annuleren of bijbestellen van producten, …) neemt u best zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.
Ik heb een probleem bij het bestellen.
Hebt u hulp nodig bij het bestellen? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst. Wij helpen u graag verder.
Ik zou graag een bestelling omruilen of terugsturen. Hoe doe ik dat?
U belt onze klantendienst of stuurt ons een mail. U legt uit dat u uw bestelling wil omruilen en geeft de reden hiervoor op. Wij sturen u zo snel mogelijk per mail de documenten toe die u op uw retourpakket moet bevestigen. Wij plannen dan een afhaling bij een door u opgegeven adres. Van zodra wij de teruggestuurde goederen hebben ontvangen en gecontroleerd, betalen wij u het aankoopbedrag terug.
Heb je na het lezen van onze Verzend- en retourinstructies nog vragen? Neem dan contact met ons op.
",