Doorgaan naar inhoud
Profiteer t.e.m. 29 mei van onze unieke Batibouw acties. Ontdek ze in onze showroom.
Profiteer nog tot 29 mei van onze Batibouw acties.
Gratis verzending vanaf €75, excl. grote pakketten

Verzend- en retourinformatie

Naar welke landen verzendt Vanhie? 
We verzenden onze producten naar België, Nederland en Luxemburg.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
/ Standard box (<30kg)

Bestel je voor minder dan €75, dan betaal je €7,50 aan verzendkosten.
Bestel je voor meer dan €75, dan wordt jouw online bestelling GRATIS bij jou geleverd.

/ Heavy box (>30kg of buiten formaat)
Voor bestellingen van producten die meer dan 30 kg wegen of een groot formaat hebben, betaal je € 40 verzendkosten. Bij het afrekenproces staat steeds vermeld hoeveel je aan verzendkosten zal moeten betalen.

Is mijn bestelde product altijd op voorraad?
Vanhie beheert een ruime eigen stock van de meeste producten. Toch hebben we niet alle producten die je in onze webshop vindt altijd op voorraad in onze winkel of in ons magazijn. We duiden per product zo goed mogelijk aan of een product voorradig is of niet. Indien het niet voorradig is, krijg je informatie over de te verwachten levertermijn.

Let op: deze termijn is een inschatting en kan enkele dagen afwijken. Heb je vragen over de levertermijn voor je een bestelling wil plaatsen? Bel dan naar onze klantenservice of mail naar shop@vanhie.be voor meer informatie.

Hoe weet ik of mijn bestelde product op voorraad is?
Bij elk product wordt vermeld of jouw product op voorraad is, of tijdelijk out of stock is. Indien het artikel niet meer op voorraad is, kunnen we jouw gewenste product wel steeds voor jou bestellen. Contacteer daarvoor even onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Helaas kunnen we het exacte tijdstip van de levering nooit exact op voorhand bepalen omdat we voor jouw levering met
externe partners samenwerken. Je wordt door deze partners wel op de hoogte gehouden wanneer de verzending plaatsvindt.

Tip: Kies altijd een leveringsadres waar altijd iemand aanwezig is. Zoals jouw werk of een buurvrouw die niet uit werken gaat. Het leveringsadres hoeft niet hetzelfde te zijn als het facturatie adres. Je hoeft dus zelf niet thuis te blijven om een bestelling te ontvangen. Kies je wel voor jouw thuisadres als leveringsadres maar ben je niet thuis op het moment dat de bezorger langskomt? Dan wordt jouw pakketje bij een afhaalpunt geleverd. Hier wordt je dan ook van op de hoogte gebracht.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Van zodra we jouw bestelling verzenden, zal je een e-mail ontvangen met de gegevens over de levering. Bewaar deze mail goed. Alle info om jouw bestelling te volgen of eventueel terug te vinden, vind je terug in deze mail.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling bij mij thuis is?
Wanneer jouw artikel of product op voorraad is én je met Mastercard of Visa betaalt, zal jouw product op werkdagen binnen de 48u bij jou thuis (of op een ander opgegeven adres) geleverd worden. In uitzonderlijke gevallen kan het toch gebeuren dat jouw bestelling later wordt geleverd.

Wat als het pakketje langer onderweg is dan verwacht? Neem zeker even contact op met onze klantenservice, we helpen
je graag jouw bestelling te volgen.

Kan ik een product dat in promotie is terugsturen?

Ja, ook deze producten mogen teruggestuurd worden. Voor meer informatie kan je onze omruil- en retourvoorwaarden
raadplegen.

Is het mogelijk om te betalen bij levering?
Neen, dat is helaas niet mogelijk.
Zendingen onder rembours of betaling bij levering zijn bij Vanhie niet mogelijk. Om jouw online bestelling te plaatsen, dien je steeds online een betaling door te voeren.

Omruilen & retourneren

Bij Vanhie besteden we er steeds de grootste aandacht aan om jou
kwaliteit te leveren. Natuurlijk kan het altijd zijn dat de bestelling niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen of dat je een verkeerd model, een verkeerde maat of kleur hebt besteld. Je kan bij Vanhie steeds jouw online bestelling omruilen of retourneren.

Ik zou graag een bestelling omruilen of terugsturen.
Hoe doe ik dat? Heel eenvoudig. Je belt onze klantendienst of stuurt ons een mail naar shop@vanhie.be. Je legt uit dat je jouw bestelling wil omruilen en je hebt hiervoor 30 dagen de tijd. Wij sturen je zo snel mogelijk per mail de documenten toe die je op jouw retourpakket moet bevestigen. Zorg ervoor dat je het product goed verpakt zodat transportschade vermeden wordt. Wij plannen dan een afhaling bij een door jou opgegeven adres. Van zodra wij de teruggestuurde goederen ontvangen en gecontroleerd hebben, betalen wij jou het aankoopbedrag terug. Zorg er wel voor dat je jouw aankoopbewijs kan voorleggen.

Hoeveel tijd heb ik om mijn retourzending aan te vragen?
Voor jouw retourzending, heb je 30 dagen de tijd. Laat ons dus binnen de 30 dagen weten dat je jouw bestelling graag wil retourneren. Dan doen wij het nodige.

Moet ik mijn retourzending zelf betalen?
Bestel je bij Vanhie voor meer dan €75? Dan leveren we jouw pakje gratis. Wil je echter één of meerdere producten van jouw bestelling retourneren, dan wordt je geacht deze retourkosten zelf te betalen. Vanhie neemt nooit retourkosten voor zijn rekening.

Hoe moet ik de retourzending verpakken?
Wil je een bestelling retourneren? Dan vind je hieronder de voorwaarden terug:

- Jouw retour wordt alleen aanvaard als de producten en de verpakking onbeschadigd zijn en de producten/het product ongebruikt is (100% nieuw).
- Indien het product of de verpakking beschadigd is, kunnen wij het product niet opnieuw verkopen en zullen we jouw retour dus niet terugbetalen.
- Zorg voor een goede verpakking van het product. Bij Vanhie voegen we steeds voldoende beschermingsmateriaal toe aan de doos. Deze kan je dus hergebruiken.
- Ondervindt jouw retourzending onderweg schade, dan ben jij hiervoor verantwoordelijk. De bestelling zal niet worden terugbetaald.

Naar welk adres moet ik mijn pakje terugsturen?
Het adres wordt steeds meegegeven op jouw retourbon, maar hieronder vind je nog eens het retouradres terug.

VANHIE
Vilvoordsesteenweg 172
B-1860 Meise, België

 

Kan ik een product dat in promotie is terugsturen?

Ja, ook producten in promotie mogen teruggestuurd worden.
Uiteraard storten we jou exact het bedrag terug dat je voor jouw online bestelling betaald hebt.

Heb je na het lezen van onze Verzend- en retourinstructies nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Blijf op de hoogte.

Ben je graag snel van alles op de hoogte? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang: acties, promoties, nieuwe collecties en merken, events, workshops, bedrijfsupdates en inspiratie.